Nákupy a novinky za březen 2017

Krásný den,
dneska pro Vás mám tradiční měsíční článek v podobě novinek. Těch je za březen požehnaně, myslím, že dokonce ještě více než v únoru, který byl též bohatý. Zásoby kosmetiky se mi pořádně rozrostly a snad kromě peelingů nemusím dlouho nic kupovat. Kéž by takhle bohatá byla i spotřeba.

Určitě se v následujících měsících budu snažit novou kosmetiku omezovat, opravdu ji mám teď dost. Na druhou stranu mi ale nepřijde, že bych za ni tolik utrácela, což je pozitivní a tu hromadu to malinko omlouvá. V dubnu mě už čeká první letošní výletování a konečně jsem dala vyvolat malou část fotek, takže momentálně se bude investovat do těchto dvou kategorií, i když prozradím, že během výletování mě čeká Primark :D

Kosmetika
V březnu jsem měla štěstí na výhry, povedlo se mi vyhrát rovnou třikrát. Pak tu mám menší nákupy a něco jsem dostala i k testování či jako dárek od firem.

Začnu menšími nákupy v drogeriích. Došel mi můj oblíbený intimní sprcháč od Ziajy, takže jsem naběhla do Pemi a vzala si oranžovou variantu, kterou jsem ještě neměla. Na všechny časem chystám recenzi. V DM se zas objevily jednorožčí sprcháče, tentokrát v modrém balení a rovnou dva jsem si vzala do zásoby.

Také dorazil první letošní Glanc box, ve kterém mě zaujal hlavně micelární gel od Garnier. I Dove potěšil, jelikož mám tuto značku ráda a nová řada mě lákala. Celý obsah můžete najít zde.

O své návštěvě Ryoru jsem Vám psala tady. Kromě prima stráveného odpoledne jsme všichni dostali i taštičku s pár vzorky a krémem na ruce. Pět z nás navíc mělo šanci vyhrát balíček s novinkami a mě se poštěstilo, z čehož jsem byla nadšená. Balíček obsahoval Z balíčku můžete vidět první tři produkty, výhra toho obsahovala více, ale pánskou kosmetiku nebudu ukazovat, též krém pro problematickou pleť, kterou nemám, tudíž nevyužiji. Emulzi k redukci tuku a celulitidy jsem chtěla zkusit, takže mi ji mamča objednala a já se brzy vrhnu na testování.

Od e-shopu kupkosmetiku.cz mi dorazil party box na oslavu 15. narozenin značky Essence. Box byl pořádně vymazlený, no posuďte sami - tady.  Trendovou edici live.laught.celebrate můžete od dubna sehnat v drogeriích a oslavit tak narozenin společně se značkou.

Po delší době jsem si koupila opět časopis, tentokrát Cosmopolitan, ve kterém byl lak na rty od značky Gosh. Na výběr bylo hned několik odstínů, já si vybrala tmavší růžovou, která je úžasná a z laku jsem nadšená. Krásně vypadá, je příjemný a melounově voní.

Přišla mi nabídka od značky Sagrada Natura s možností vyzkoušet její arganový olej. Na argan já slyším a bez delšího přemýšlení jsem samozřejmě kývla. Brzy se můžete těšit na recenzi, olej je opravdu moc prima a určitě bude pozitivní článek.

A jako poslední tu mám dvě výhry. Poprvé se mi povedlo vyhrát DM skauta, hurá. Na vyzkoušení mi přišel Colorista Spray od L`Oréal, který se tvářil velmi dobře. Snadná aplikace a krásná barva i na tmavých vlasech. Bohužel barva je pak naprosto všude - ruce, oblečení..Určitě bude časem také článek na blogu. Na instagramu u @hereangel jsem vyhrála úžasnou tvářenku Bourjois, která mě šíleně moc potěšila.


Oblečení
Bohužel se mi roztrhly moje oblíbené džiny a tak jsem slevy neslevy, naběhla do New Yorkeru, kde mi docela dobře sedí značka Amisu. Sehnat ale džíny je poslední dobou oříšek, mám ráda jednoduché, nejlépe světlé a bez všelijakých příkras. Všude jsou ale zdobené, dokonce push-up (to, že neseženu pomalu podprsenky bez push-up efektu, s tím jsem se téměř smířila, ale džíny?!) a vůbec nejvíc je roztrhaných. Tuhle modu nechápu, nelíbí se mi a roztrhat si je můžu sama, proč za to dávat tolik peněz :D Jedny jsem ale sehnala jsou naprosto ideální. O víkendu určo ale mrknu ještě po nějakých, abych si doplnila šatník.

Byl i Váš březen bohatý?
Co přibylo Vám? Jaké nosíte nejraději džiny?

16 komentářů:

  1. Jednorožší sprcháč mám doma taky a moc mi voní :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Pro ten sprcháč musím jít už minimálně kvůli tomu obalu! :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám nejradši tmatvý nebo černý džíny :) ale úplně nejradši mám šaty a sukně a kdyby bylo pořád krásný počasí, ani bych žádný kalhoty nenosila. Jé, tak to mě asi v DM skautovi nevybrali :D. A mně se zase poštěstilo u Kristýny a od Bourjois budu mít paletku na oči

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to máme úplně naopak. Černý nenosím vůbec a šatová také moc nejsem, šaty vytahuji spíše v létě na dovče. Běžně na den si je nevezmu a do práce jsou úplně nepraktické :)

      Vymazat
  4. Pěkné novinky:-) Lak na rty Gosh jsem si taky koupila s časopisem, druhý jsem pak dostala od kamarádky, ale pro mně je to spíš jen lesk. Hodně se mi líbí výrobky od Ryoru, dlouho jsem od téhle značky nic neměla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi záleží na odstínu. Mamče jsem brala světlounce růžový a to je opravdu klasický lesk.

      Vymazat
  5. Hmm Ryor jsem doma dlouho neměla, tak ho musím zase očíhnout :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já nosím džíny hodně - klasické rovné, černé nebo modré bez vyšisování, ozdob a děr. Zrovna včera jsem si koupila nové - černé lewisky

    OdpovědětVymazat
  7. Teď jsem si tak uvědomila, že v rámci šetření na léto, si nekupuji vůbec nic :D. Ale aspoň konečně začínám redukovat tu obrovskou zásobu, kterou jsem za několik posledních let posbírala :D. Rozhodla jsem si udělat radost aspoň nějakou drobností, takže to vidím na ten nejroztomilejší sprcháč s jednorožcem :)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alespoň malá radost je určitě třeba i v rámci šetření :D

      Vymazat
  8. Ten sprcháč od Baley jsem u nás už ani neviděla, je to škoda. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Sprcháče s jednorožcami mám aj ja a úplne ich milujem <3 a lak na pery od Goshu mám aj ja, tak som zvedavá, aký bude :)
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...